برای مسابقه مهیج دانشجویی Geowall آماده شوید!

مسابقه دانشجویی Geowall رویدادی منحصر به فرد و نوآورانه است که هدف آن گرد هم آوردن دانش آموزان از نقاط مختلف جهان برای به نمایش گذاشتن مهارت ها و خلاقیت های خود در زمینه جغرافیا و فناوری است. این مسابقه فرصتی عالی برای دانش آموزان فراهم می کند تا دانش و اشتیاق خود را به جغرافیا نشان دهند و در عین حال تجربیات و قرار گرفتن در معرض ارزشمند در این زمینه هیجان انگیز را نیز به دست آورند.

این مسابقه برای دانش‌آموزان در هر سنی، از مقطع راهنمایی تا سطح دانشگاه، که علاقه زیادی به جغرافیا و فناوری دارند آزاد است. برای شرکت، دانش‌آموزان باید پروژه‌ای را ارسال کنند که داده‌های جغرافیایی و فناوری را به شیوه‌ای خلاقانه و نوآورانه ترکیب کند. پروژه ها می توانند اشکال مختلفی داشته باشند، مانند نقشه های تعاملی، بازی های آموزشی، برنامه های کاربردی موبایل و غیره.

داوری این مسابقه توسط هیئتی متشکل از کارشناسان حوزه جغرافیا و فناوری انجام خواهد شد که پروژه ها را بر اساس معیارهایی مانند اصالت، خلاقیت، مهارت فنی و ارزش آموزشی ارزیابی خواهند کرد. آثار برنده شناخته می شوند و جوایز و فرصت هایی برای قرار گرفتن در معرض بیشتر و پیشرفت در حرفه خود دریافت خواهند کرد.

این رقابت هیجان انگیز فرصتی عالی برای دانش آموزان است تا مهارت های خود را به نمایش بگذارند، تجربیات ارزشمندی کسب کنند و با دیگرانی که اشتیاق خود را به جغرافیا و فناوری به اشتراک می گذارند ارتباط برقرار کنند. چه یک حرفه ای باتجربه باشید و چه تازه شروع به کار کرده اید، مسابقه دانشجویی Geowall یک راه عالی برای مشارکت و ایجاد نشان خود در این زمینه هیجان انگیز است.

بنابراین اگر دانش آموزی هستید که عاشق جغرافیا و فناوری هستید، اکنون زمان آن است که به پروژه خود فکر کنید و برای شرکت در مسابقه دانشجویی Geowall آماده شوید! با جوایز، شناخت و فرصت‌هایی برای پیشرفت در خط، این رویدادی است که نمی‌خواهید از دست بدهید.

آرزوی موفیقت برای تمامی شرکت کنندگان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *